Post by vifabonreso on Mar 11, 2022 17:59:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for punkter ▞▞▞
▞▞▞ Blockman Go 2022 version ▞▞▞
Dette spil har fantastiske billeder og mange anime-referencer. Alt gik fint, indtil flyvningen i anime-kampsimulering ikke fungerede. Plz fix det, og jeg vil ændre vurderinger til 5 stjerner
I dag logger jeg på med min fb acc, men viser forkert adgangskode, løs venligst dette problem Server:- Indien og online venner viser offline Men jeg elsker dette spil
Pæneste spil nogensinde, men jeg vil have flere opdateringer som i sky block Jeg vil have gatling gun tilbage og i bedwar i deres er gratis kæledyr og sværd effekt endelig, og hvorfor vi ikke kan tilføje andre lande, og så mange hackere er der i dette spil, og kan du rette glicher, hvis du løser glicher, fjern hacker og giv os gratis 1000 gcubes én om måneden, dette vil være det bedste spil nogensinde
Yaayyy!
Hvorfor er blockman multiplayer Slettet???
Godt spil
Jeg tilkalder 10 personer, og jeg samlede hele belønningen ad gangen. Min vinge (som formodes at være permanent forsvinder) reparer dette, ellers vil jeg ikke ændre min anmeldelsesoperation, frosset er EN FIDEL, det vil bare spilde din tid
Dette er mit livs næstbedste spil, mit første yndlingsspil er Minecraft pocket edition, fordi vi kan spille det på mobilen, og Minecraft har så mange ting, og mit andet yndlingsspil er blockman go, fordi der i 1 app er så mange spil, jeg virkelig godt kan lide dit spil gør det mere bedre, men 1 problem Jeg indså, at nogle mennesker kan, men nogle kan ikke plz løse dette problem. Jeg kan virkelig godt lide appen, jeg anbefaler, at I downloader den og downloader også Minecraft. Disse to spil er fantastiske, og jeg giver 5
blockman go er så sjovt
Dette spil er meget bedre end minecraft, fordi det er gratis og online, og vi kan spille med venner som minecraft, men gratis. Det er minecraft, men gratis ..... Jeg kan så godt lide dette spil. Det er meget bedre end minecraft 🙂 jeg kan spille det når som helst hvor som helst og frit, det er bedre end det 👌👌👌 det indeholder mere, end jeg elsker det.
Blockman Go Arkada bje
Jeg er tilfreds med alt, hvad I tilføjede butttt the heckersss dude i bedwars, de er overalt, venligst tilføje anti flue heck og speed heck tilføje som hvis spillerne bevæger sig hurtigere end hastighedsgrænsen, de blev sparket, og hvis de prøver at heck igen, vil de bliv forbudt z tilføj som en advarsel ir noget, når du sparker dem. venligst venligst hckers er dem, der gør dette spil/bedwars stinker
Så fantastisk at spille, fordi det er multiplayer med masser af spil, og du kan lave dit eget spil i block man go
Dejlig app, men jeg vil virkelig have dig til at rette op på mine modstanders hold i bedwars, de fleste af dem er dragedræbere/jægere, prince of obsidian, og jeg er stadig i guldrækken, jeg anbefaler, at du slår os alle sammen med de nærmeste rækker som (broncesølv) (juvel jarl???)
Det er et godt spil, men der er ulemper. for det første mistede du en stjerne, fordi alle begivenhederne forårsager gecubes, og for det andet fordi du bringer gamle ting tilbage. Vær venlig 🥺 gør det så vi kan få gecubes
Jeg gav dette spil to, fordi det er et spillag, og jeg har klaget over dette, at min sorte fløj har meget forsinkelse, og hvis jeg ændrer min karakter, er det ligesom at glitche, som når jeg swiper, er det ligesom at vrikke sådan. og jeg mistede en masse venner som så mange så mange jeg har mistet selv min bedste ven han kan lide Afslut og jeg er næsten ved at afslutte dette spil og endda min bedste ven Afslut dette hun forlader aldrig log på hun er min bedste ven diamondxd og han hjælper jeg bygger min ø i himmelblok
Dette spil er fantastisk, men nogle gange halter det og er for langt til at downloade
Fungerer ikke
Jeg hader dette spil😠 især hvis jeg spiller bedwars og bygger og skyder, når jeg spiller bedwars, mine fjender er diamanthertug og jeg er bare nybegynder sværdkæmper, og hvis jeg spiller build and shoot er mine fjender diamantplaceringer, og jeg er bare bronze .. Jeg hader dette spil😠
OK, men grafikken er skrald, så den ligner minecrafts grafik. Tingene skal blive såååååååå meget bedre
Dette spil kan du næsten ikke købe, og der er så mange fejl. Kan du venligst fjerne gcube og erstatte den med bcube i stedet for
Spillet er sjovt, men .. som Minecraft- og Roblox-fan ser det bare ud til, at de har kopieret, hvis ..
Det er et godt spil, men jeg har spillet blockman go siden 9. december 2018, og indtil nu havde jeg en masse spillere fra andre regioner og lande som venner, men siden regionen kom, blev jeg og mine venner adskilt, kan det snart rettes, eller hvornår nogensinde kan I fyre og få den til at have den sorte djævelvinge til en begivenhed, men permanent, hvis I kan
BRUH!! adskil den flikkerende mobilafspiller fra pc-afspilleren, det er svært at kæmpe mod pc-spillere som i bedwars, de afføder bogstaveligt talt mit hold
Spillet er godt, især bedwars-spillet, men der er mange hackere, men jeg giver det stadig 5 stjerner
Dette spil er også godt at spille...men mit virker ikke, hvis jeg spiller dette på wifi, hvis data virker...så jeg gav kun 3 stjerner... nogle gange er jeg 😡😡😡 fordi det ikke virker i wifi
Hej grundlæggerne af block man go bed wars og sky block og mange andre spil!! Men nogle mennesker brugte hack og sådan noget, og nogle mennesker bruger det rigtige acc nogle gange bruger de der alt acc pls fix block man go, hvis du ikke vil fixe det nogle mennesker kalder det bug man go and hack man go #fixweneedhelp salot folk er så ... Gal bc af hackere 👿👎😾 #fixit
Hands down 1, hvis whorst-spillene derude kan lide fejlene... f.eks. når jeg prøver at komme ind i spillet, viser det, at ny internetforbindelse ikke virker og lader mig ikke spille den. Den min wifi perfekt, jeg bogstaveligt talt ved siden af routeren!!!
Jeg vil skyblockere, men opdateringen vises ikke, og jeg prøver at afinstallere og installere, men den er ikke opdateret. Jeg vil gerne spille, venligst ret fejlen
69.420/10! Bedste spil nogensinde hvorfor? Fordi 1. Det er lidt ligesom Minecraft 2. De har bedwars, Skyblock, mordmysterium osv. 3. Hvis du er rig, så køb nogle Gcubes (i spilvaluta), det vil hjælpe dig med at bevise, at du er Gameplay 4. Der er mange store YouTubere i BMGO, hvis du har fundet en, er du meget heldig! 5. I skyblock kan du bygge ting mine i mineområdet og dræbe i Pvp området 6. Slutningen
Bedste spil, men der er fejl glichis min bror fik 10 gyldne kroner for at udveksle i en begivenhed i mail Men jeg fik kun én gylden krone.
Tager Pay-to-Win til et nyt niveau. Samt adskille spillere efter regioner (lille gruppe af nationer)
Dette er et fantastisk spil. Men i den seneste opdatering var der mange hackere. Nu er der et anti-hacker system, så det kunne være sjovere.
Denne opdatering har fjernet mange muligheder fra biblioteket, og jeg kan ikke lide det, fordi vi fik flere elementer derfra, og denne token-opdatering er ikke god. Håber du vil kigge på denne sag. Spillet fungerer ellers godt
Siden opdateringen eller mantinensen var jeg ikke i stand til at bruge stjernekoder, jeg kunne ikke bruge Amaan popo den eneste jeg brugte er Mattsun, jeg håber bmgo fikser det
Jeg kan godt lide dette spil, det har mange opdateringer. Opdater det pls, realm city er min favorit og 2 15 2 ny opdatering tak for opdateringen...
Dette spil har så mange fejl, som så mange mennesker kan flyve, og hvis jeg genopliver i jail break, fik jeg ikke mit bytte, og det tager så lang tid at indlæse annoncen.
Ikke dårligt, men hackerne ødelægger spillet, dette spil har brug for anti-hack og rettelse af fejl, så ret venligst dette spil
Forældre pas på. Min søn foretog flere uautoriserede transaktioner på næsten 500 USD gennem denne app. Jeg var i stand til at behandle anmodninger om refusion inden for 48 timer efter købet i overensstemmelse med Googles refusionspolitikker. MEN BLEV IGNORERET. Jeg sendte flere e-mails til udvikleren af denne app, men blev også IGNORERET! NEJ HEJ, NEJ HEJ. IGNORERET!!!! JEG FIK NUL FORKLARINGER PÅ, HVORFOR MIN ANMODNING BLEV AFSLAG. INGEN. HVAD ER MEGET VED AT HAVE TILBAGEBETALINGSPOLITIKKER, HVIS DU BARE BARE VIL IGNORERE DEN OG IKKE ENDNU GIVER NOGEN ACCEPTABEL FORKLARING PÅ HVORFOR. Hvis dit barn af en eller anden grund var i stand til at udføre transaktioner i spillet uden din viden, kan du være sikker på, at denne udvikler slet ikke vil hjælpe dig.
Moonlight Lovers: Raphael - Dating Sim / Vampire Igranje vlog zlc
Blockman Go Arkada bje
Jeg kan godt lide det spil. Blockman gå.
Det er godt, men et problem i spillet kan vi spille, og vi får b terninger rigtige, hvis vi kan spille og få gcubes vil det være godt, for med Bcubes kan vi kun købe kostumer, men med Gcubes kan vi privilegier som flamme osv., så det er mit eneste problem, så nogle af de bruger det og vinder hver enkelt, så vi kan vinde ethvert spil, og der er mange hackere, der kender det
Det er et meget godt spil, det løser nu hele fejlen, men jeg vil gerne have, at jeg kan spille med min ven i skyblock i mineområder, og hvorfor jeg bedømmer det 3-stjernet, fordi rang-spillet er så uretfærdigt, at jeg er på Jewerley 3 og min enamy Er dragejæger og prins af obsibian, at det er så uretfærdigt
Et godt SPIIE
Hej udviklere og andre medarbejdere i dette, jeg ønsker ikke at tale så meget om dette, men jeg er nødt til at fortælle, at fra de sidste 1-2 år har jeg spillet dette spil, og det var virkelig så rart dengang, men i dag er dette spil ikke for de spillere, der har rigtig gode og operative færdigheder. I disse dage kan jeg finde, at dette spil seriøst er betalt. Jeg betyder, at det i dag ikke rigtig har gode spillere, men meget spillere, der bare har nogle penge at fylde op for at have ekstra. op privilegier så det er hvad jeg vil sige til jer
Jeg elsker dette spil, det er fedt, men der er færre avtars, vær sød at lave flere kjoler, men kun så meget, det er fedt, og jeg vil sætte 5 stjerner Det er et super fedt spil